LIVRARE SI RETUR
Politica de livrare
​
Pentru moment putem onora exclusiv comenzile cu adrese de livrare pe teritoriul Romaniei.
​​
Avem rugamintea sa ne acordati un maxim de 5 zile lucratoare pentru a pregati si livra comanda dumneavoastra.
*Comenzile plasate in afara programului de lucru (10h00 - 18h00) si/sau in zilele de sarbatoare vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare de la data plasarii comenzii.
​
Costul de transport standard este de 20 lei si este cel care se afiseaza la momentul plasarii comenzii. In cazul in care adresa de livrare se afla in afara zonei de livrare se va percepe un cost suplimentar (in functie de numarul de kilometri extra efectuati).
​​
Politica de retur
​
Speram ca sunteti incantata de achizitia facuta. Daca din diverse motive nu sunteti complet multumita, puteti returna produsul achizitionat cu exceptia chilotilor (inclusiv daca se afla in promotie) in termen de 14 zile de la primirea comenzii.
​
Retururile primite mai tarziu de 14 zile nu vor fi acceptate. Clientul este responsabil de costul transportului pentru returnarea produsului (produselor) dorit(e) (care va fi scazut ulterior din valoarea ce trebuie rambursata).
​
Toate produsele trebuie returnate in stare perfecta (cu eticheta, fara sa fi fost purtate sau spalate si in ambalajul original). Produsele deteriorate sau care prezinta urme de purtare nu vor fi acceptate si vor fi returnate clientului (fara sa se ramburseze valoarea produselor in cauza).
​
Returul se poate face doar folosind curierul care a efectuat livrarea comenzii dumneavoastra: SAMEDAY.
​
Pentru a returna un produs:
-
trimiteti un email la customercare@meenato.ro pentru a solicita un retur. Va rugam sa includeti numarul comenzii dumneavoastra in titlul emailului. In cazul in care plata comenzii a fost facuta la livrare, avem rugamintea sa ne trimiteti contul bancar in care doriti sa se efectueze plata aferenta returului.
-
ambalati produsele pe care doriti sa le returnati in cutia originala, incluzand si factura in original.
-
un curier SAMEDAY va ridica de la dumneavoastra pachetul in termen de 3 zile de la data trimiterii emailului prin care solicitati returul.
De indata ce returul a fost receptionat si verificat de catre echipa noastra, veti primi un email de confirmare a returului.
​
Daca toate conditiile de returnare a unui produs au fost indeplinite, va vom notifica si va vom rambursa valoarea aferenta (excluzand costul de transport aferent returului). In cazul in care una din conditiile de returnare nu este indeplinita, veti fi notificat, avand posibilitatea ca produsul sa va fie returnat. In cazul in care refuzati sa acceptati produsul returnat, ne rezervam dreptul de a pastra atat produsul cat si suma aferenta produsului.
Avem rugamintea sa ne permiteti un termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea returului pentru rambursarea valorii aferente produsului (produselor) returnat(e). Rambursarea se va face doar in contul bancar furnizat de dvs. in emailul in care solicitati returul (in cazul in care plata s-a efectuat la livrare) sau in contul bancar aferent cardului folosit la momentul efectuarii platii online. In cazul in care destinatarul comenzii nu corespunde cu persoana care a efectuat achizitia online, rambursarea va fi efectuata in contul bancar al persoanei care a plasat comanda.
​​
​
Politica de schimb
​
In situatia in care doriti sa schimbati un produs puteti sa returnati produsul si ulterior sa initiati o noua achizitie pe masura sau modelul dorit.
​
​